Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

It's Not The Big That Eat The Small...It's The Fast That Eat The Slow (Cód: 628102)

Jennings,Jason; Haughton,Laurence

Harpercollins Usa

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 57,90
Cartão Saraiva R$ 55,01 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 2x de R$ 28,95 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 1x sem juros de R$ 0,00


It's Not The Big That Eat The Small...It's The Fast That Eat The Slow

R$57,90

Descrição

Conventional wisdom once told us big companies are unbeatable... and eat smaller competitors for breakfast. Not anymore. These days It's Not the Big that Eat the Small... It's the FAST that Eat the Slow!
Jason Jennings and Laurence Haughton discovered what separates today's icons of speed from everybody else. They asked questions like: What is the difference between speed and haste? Where does business go to spot trends before the competition? How can leaders help people stop dreading high velocity and rediscover the thrill of deciding, acting and staying fast? And studied the world's fastest companies like:
H&M Europe's fast fashion phenomenon now poised to threaten apparel stores in America.
AOL who gulped down Netscape and Time Warner in record time.
Charles Schwab the new dominant name in discount and on-line financial services.
The results are in this sensational book... a national bestseller, translated all over the globe and universally praised. Would you like to make speed a competitive tool in your business? Here's your roadmap!

Características

Produto sob encomenda Não
Editora Harpercollins Usa
Cód. Barras 9780066620541
Altura 20.70 cm
I.S.B.N. 9780066620541
Profundidade 2.03 cm
Acabamento Brochura
Detalhe REPRINT
Ano da edição 2002/04/01
Idioma Inglês
Número de Páginas 262
Peso 0.25 Kg
Largura 13.46 cm
AutorJennings,Jason; Haughton,Laurence