Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Journalism Ethics - Arguments and cases for the twenty-first century (Cód: 9621437)

Hirst, Martin

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 251,85

em até 8x de R$ 31,48 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 8x sem juros de


Journalism Ethics - Arguments and cases for the twenty-first century

R$251,85

Descrição

Journalism Ethics: Arguments and Cases for the 21st Century explores the major ethical dilemmas facing journalists in the digital age.
Engaging with both the theory and practice of journalism ethics, this text explains the key ethical concepts and dilemmas in journalism and provides an international range of examples and case studies, considering traditional and social media from a global perspective.
Journalism Ethics offers an introductory philosophical underpinning to ethics that traces the history of the freedom of expression from the time of Greek philosophers like Aristotle, through the French and American revolutions, to modern day.
Throughout the book Patching and Hirst examine ethically-challenging issues such as deception, trial by media, dealing with sources and privacy intrusion. They also explore continuing ethical fault lines around accuracy, bias, fairness and objectivity, chequebook journalism, the problems of the foreign correspondent, the conflicts between ethics and the law and between journalists and public relations consultants.
Concluding with a step-by-step guide to ethical thinking on the job, this textbook is an invaluable resource for students of journalism, media and communication.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781317963745
Acabamento e-book
Início da Venda 20/11/2013
Territorialidade Internacional
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 5093
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Número de Páginas 320 (aproximado)
Ano da Publicação 2013
Peso 0.00 Kg
AutorHirst, Martin