Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

Jumping The S-Curve - How To Beat The Growth Cycle, Get On Top, And Stay There (Cód: 9187492)

Nunes,Paul

Harvard Business Review Press

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 116,00 em até 3x de R$ 38,67 sem juros
Cartão Saraiva R$ 110,20 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 23,20 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 3x sem juros de R$ 0,00


Jumping The S-Curve - How To Beat The Growth Cycle, Get On Top, And Stay There

R$116,00

Descrição

Recently, some bestselling management books have focused on providing a recipe for greatness, while others have sought to unlock the secrets of long-term success. But a detailed analysis at the intersection of the two, one that explains how some companies manage to achieve repeated peaks of business performance, has been missing -- until now.
Accenture's Paul Nunes and Tim Breene have found that what matters is not just climbing your current S-curve, which is what you do to reach the top of a single successful business. Instead, they emphasize the equal importance of the moves you must make on the way to your next business; that is, making the jump to your future S-curve.
'Jumping the S-Curve' reveals crucial insights for making such transitions, including:
- Why traditional strategic planning won't allow you to find the 'big-enough' market insights that are critical to superior performance
- Why your top team must be refreshed before performance starts to wane
- Why you need much more talent than you think, especially 'serious talent' that will find you worthy of their time
Filled with original practical advice, 'Jumping the S-Curve' demystifies how companies can thrive with one successful business after another, through both good times and bad.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422175583
Altura 23.50 cm
I.S.B.N. 9781422175583
Profundidade 2.64 cm
Referência 9781422175583
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2011
Idioma Inglês
Número de Páginas 270
Peso 0.50 Kg
Largura 16.46 cm
AutorNunes,Paul

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Jumping The S-Curve - How To Beat The Growth Cycle, Get On Top, And Stay There