Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

Keeping Customers (Cód: 155267)

Shapiro, Benson P.; Sviokla, John J.

Harvard Univ Pr

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 1.159,40 R$ 121,90 (-89%) em até 4x de R$ 30,48 sem juros
Cartão Saraiva R$ 115,81 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 6x de R$ 20,32 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 4x sem juros de R$ 0,00


Keeping Customers

R$121,90

Descrição

This Harvard Business Review Paperback, and its companion volume 'Seeking Customers', provides valuable advice on how to increase profitability through improved marketing and sales management. 'Keeping Customers' outlines seven management principles that contribute to a loyal customer base, including such topics as targeting the customer, the importance of quality, and the proper measurements that a business should use to gauge success. Other topics covered in 'Keeping Customers' include maintaining the customer relationship after the sale has been made, developing a marketing strategy that keeps customers coming back, identifying opportunities to raise profit margins while lowering costs, designing customer services that deliver, developing an unconditional service guarantee that works, and making an 'artful recovery' when a customer is dissatified. Contributors to 'Keeping Customers' include Benson P. Shapiro, Theodore Levitt, John Quelch, James Heskett, and W. Earl Sasser, Jr.

Características

Peso 0.76 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Harvard Univ Pr
I.S.B.N. 0875843336
Altura 24.13 cm
Largura 16.10 cm
Profundidade 3.30 cm
Número de Páginas 416
Idioma Inglês
Acabamento Capa dura
Cód. Barras 9780875843339
Ano da edição 1993
AutorShapiro, Benson P.; Sviokla, John J.