Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8
e-book

Keeping Mozart in Mind (Cód: 3026245)

Shaw,Gordon L.

ELSEVIER S&T

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 189,28

em até 6x de R$ 31,55 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 6x sem juros de


Keeping Mozart in Mind

R$189,28

Descrição

The demand for math and science skills in our technology-driven world is at a premium, and yet U.S. students continue to lag behind many other industrialized countries in these areas. This book, based on studies conducted on 8000 elementary school-aged children, proposes that not only is there a relationship between music and math comprehension, but that music can be utilized to heighten higher brain function and improve math skills. The enclosed CD-Rom includes (1) a recording of Allegro con spirito fromSonata for Two Pianos in D Major (K. 448), by Wolfgang Amadeus Mozart, performed by Murray Perahia and Radu Lupu, courtesy of Sony ClassicalTM, and (2) a descriptive interactive version of S.T.A.R.TM (Spatial-Temporal Animation Reasoning) software program. While this book'apos;s discussion of the breakthroughs in understanding of spatial-temporal reasoning abilities will be of particular interest to neuroscientists and cognitive researchers, the book is also accessible to parents and educators.

* Presents the theory that music exercises higher brain function and can enhance math comprehension
* Details how music training coupled with special-temporal reasoning (thinking in pictures) can dramatically impact a child'apos;s ability to understand and master math
* Includes an interactive CD-ROM with math games

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Não
Marca ELSEVIER S&T
Número de Páginas 400 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Tamanho do Arquivo 5432
Início da Venda 19/11/2003
Código do Formato Pdf
Cód. Barras 9780080509709
Número da edição 2
Ano da edição 61905
Ano da Publicação 2003
AutorShaw,Gordon L.