Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Knowledge, Power and Educational Reform (Cód: 2906920)

Taylor & Francis (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 134,85

em até 4x de R$ 33,71 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 4x sem juros de


Knowledge, Power and Educational Reform

R$134,85

Descrição

Selected writings from an international team of scholars, highlighting the contribution made to the field of educational policy and educational policy research by Basil Bernstein'apos;s work on the sociology of pedagogy. These contributors explore, analyze and engage with contemporary political reforms of education, contemporary pedagogic debates, and the changing nature of professional knowledge, relationships and structures.
Subjects covered include:
* particular concepts such as voice research
* the significance of social class in relation to the language, schooling and home cultures
* differences between official and pedagogic recontextualizing fields
* formation of different types of identities
* the construction of the learner
* formation of teacher identities and use of pedagogic discourses, and
* analysis of performance-based educational reforms and its impact on pedagogy.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis (Livros Digitais)
Cód. Barras 9780203965047
Acabamento e-book
Início da Venda 18/05/2006
Territorialidade Internacional
Ano da edição 52006
Idioma 337
Ano da Publicação 106
Peso 0.00 Kg