Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Manual of Travel Agency Practice (Cód: 8328959)

Archer, Jane; Syratt,Gwenda; Archer,Jane

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 185,85

em até 6x de R$ 30,98 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 6x sem juros de


Manual of Travel Agency Practice

R$185,85

Descrição

Now in its third edition, this successful must-have manual is thoroughly updated with new chapters and material, covering issues including:

* Technology development - the different types of travel agency systems available, what they do, how they do it and how to use them
* The Internet - how it is used to book travel, forecasts for its future use and how travel agenets stand in relation to it
* Global distribution systems - how to make bookings, and the new windows-based environment
* A full endorsement by Travel Weekly

The manual demonstrates correct methods for processing travel reservations, identifying business client needs and suitable documentation. It also shows key facts for the profitable planning, organization and operation of the retail travel agency. Each chapter contains exercises pertinent to the topics covered.

Students on any of the large number of courses in travel and tourism (ICM, City & Guilds, ABTA, IATA, UFTAA, BTEC, SCOTVEC, University of Oxford Certificate, Diploma of Vocational Education) will find this book invaluable.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781136380860
Acabamento e-book
Início da Venda 16/05/2012
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 2640
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Número de Páginas 248 (aproximado)
Ano da Publicação 112
Peso 0.00 Kg
AutorArcher, Jane; Syratt,Gwenda; Archer,Jane