Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
  • 1112010
  • 1003259542

Marketing Due Diligence - Reconnecting Strategy To Share Price (Cód: 1973621)

Macdonald,Malcolm

Butterworth Heinemann Usa

Vendido e entregue por Saraiva

Este produto está temporariamente indisponível no site, mas não se preocupe, você pode reservá-lo para retirada em uma loja física!

Reserve seu produto na loja para retirada em até 1 hora.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

De: R$ 218,00

Por: R$ 196,20

em até 6x de R$ 32,70 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 186,39 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 6x sem juros de


Marketing Due Diligence - Reconnecting Strategy To Share Price

R$196,20

Descrição

The ultimate test of marketing investment, and indeed any investment, is whether it creates value for shareholders. But few marketing investments are evaluated from this perspective. Increasingly, boards of directors and city analysts the world over are dissatisfied with this lack of accountability.
Cranfield School of Management has been addressing this problem by working with a range of blue-chip companies. They have created a new framework which shows how marketing systematically contributes to shareholder value based on three key questions-
Does the promised market exist?
Will the strategy deliver the market share promised?
Will the market share create shareholder value?
This groundbreaking new book explains the principles and practice behind rigorous due diligence in marketing for Marketing and Finance Directors, CEOs, Strategists and MBA students wanting to understand the key drivers of modern business
Surely, the time has come for marketing directors to take their rightful place in the boardroom by proving that what they are doing creates shareholder value added?
* Connects marketing plans and investment to the valuation of the firm and how it can contribute to increasing shareholder value
* Systematic and practical approach useful for both practitioners and students
* New paperback edition'

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Butterworth Heinemann Usa
Cód. Barras 9780750683425
Altura 24.54 cm
I.S.B.N. 9780750683425
Profundidade 1.37 cm
Peso 0.51 Kg
Largura 19.28 cm
AutorMacdonald,Malcolm