Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
Promoção Visa Checkout

Marketing In The Groundswell (Cód: 9187579)

Li, Charlene

Harvard Business Review Press

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 69,70 em até 2x de R$ 34,85 sem juros
Cartão Saraiva R$ 66,22 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 23,23 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 2x sem juros de R$ 0,00


Marketing In The Groundswell

R$69,70

Descrição

Since 'Groundswell' was published in April of 2008, two things have happened: The global economy has gone into the dumper; and at the same time, marketers have fallen in love with social technologies.' So states author Josh Bernoff in his introduction to 'Marketing in the Groundswell,' which offers vital information that everyone involved in marketing or in communicating with customers' needs to know. The book includes three core chapters from the original bestseller that focus on market research, marketing, and spreading word-of-mouth among your best customers. Sure, you already know that customers are writing about your products on blogs or talking about your brand on Twitter and Facebook. Now, turn that interest into opportunity and profit. In these economic times, marketers like you are increasing their investment in social technologies, while cutting back on more traditional expenses. Why? Because they work--no matter the economic climate. 'Marketing in the Groundswell' shows you how you can build social applications, measure their results, and use the social technology movement to your company's advantage.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422129807
Altura 18.54 cm
I.S.B.N. 9781422129807
Profundidade 2.03 cm
Referência 9781422129807
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2009
Idioma Inglês
Número de Páginas 131
Peso 0.20 Kg
Largura 11.94 cm
AutorLi, Charlene