Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8

Moral Entrepreneurs And The Campaign To Ban Landmines. (Cód: 2220058)

Frank Faulkner

Rodopi

Este produto está temporariamente indisponível no site, mas não se preocupe, você pode reservá-lo para retirada em uma loja física!

Reserve seu produto na loja para retirada em até 1 hora.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.
Ops! Este produto está temporariamente indisponível. Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 284,40

em até 9x de R$ 31,60 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 270,18 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 9x sem juros de


Moral Entrepreneurs And The Campaign To Ban Landmines.

R$284,40

Descrição

This work advances the proposition that traditional 'top down' politics is being challenged by grass-roots, civil society based 'bottom up' politics in that most sensitive areas, the national security/arms control dichotomy. The book uses the example of the International Campaign to Ban Landmines (ICBL), that has succeeded in reversing or altering the national policies on landmines in over 130 countries globally. The book cites the efforts of what the author calls 'moral entrepreneurs', that is people who have adopted the risk-taking characteristics of business and social leaders to bring this state of affairs about. As a new polity that challenges old assumptions about the state's preserve in matters of national security and moral force, the ICBL has set the benchmark for a fresh, twenty-first century paradigm in arms control.

Características

Peso 0.40 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Rodopi
I.S.B.N. 9789042022300
Referência 9789042022300
Altura 22.90 cm
Largura 15.20 cm
Profundidade 1.56 cm
Número de Páginas 272
Idioma Inglês
Cód. Barras 9789042022300
Ano da edição 2007
AutorFrank Faulkner