Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Nanoadvertising (Cód: 3090290)

Guarnieri,Roberto E.

Ed. A1

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 17,25

em até 1x de R$ 17,25 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 1x sem juros de


Nanoadvertising

R$17,25

Descrição

Innovation does not occur from day to night; it is an outcome of a meticulous and gradual process that, little by little, fades established limits in order to develop a new reality.
Currently, worldwide publicity is experiencing such innovation trough the recreation of its very own structures in a process called, according to Roberto Guarnieri, Global Chairman and CEO of A1. Group, Nano publicity – a term that slowly frees itself from immateriality, appearing as something concrete in the daily lives of professionals who believe in the individuality of each person.
Thus, Nano publicity is a new reality in the advertising world, a strategy structured on the decentralization of the communication that presently ignores the particularities of individuals, losing arguments and the possibility to win them over. Looking to make this aim attainable, it is necessary that agencies be restructured to comprehend the complexity of people and to develop ways with which this message can be conveyed.
This is an intricate theme and its development deserves a space that encompasses analysis, observations, concepts and examples that are able to communicate the complexity of this new work dynamic, making it available for professionals throughout the world.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Ed. A1
Cód. Barras 9999030902907
Acabamento e-book
Início da Venda 08/09/2010
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 1992
Proteção Drm Sim
Número da edição 1
Ano da edição 2010
Idioma Português
Ano da Publicação 2010
Mês da Publicação SETEMBRO
Peso 0.00 Kg
AutorGuarnieri,Roberto E.