Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

Not For Free - Revenue Strategies For A New World (Cód: 9188784)

Bermann,Saul J.

Harvard Business Review Press

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 116,00 em até 3x de R$ 38,67 sem juros
Cartão Saraiva R$ 110,20 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 23,20 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 3x sem juros de R$ 0,00


Not For Free - Revenue Strategies For A New World

R$116,00

Descrição

It used to be only dotcom start-ups lacked workable business models. But now the ubiquity of cheap communications and computing is deeply wounding business models across the board. Combined with rapidly changing customer expectations, the rules for how value is delivered, and what, when, and how much customers will pay are in flux.
What can you do to ensure that you have a business model that will work today and in the future? Create new revenue models, advises Saul J. Berman in Not for Free. The most important strategy now is wringing new income streams from existing assets, physical and digital, by exploiting new segments, new uses and new value additions.
Using the media industry, the canary in the coalmine for business model disruption, as a starting point, Berman explores the revenue strategies that are working, and the ones that are failing, in this new world. Drawing on examples from a variety of industries like Progressive Insurance, Rent the Runway, Castrol, Redbox, Mint and many others, Berman guides you through the opportunities and pitfalls of new revenue strategies.
Timely and practical, Not for Free tackles a problem plaguing all companies: growing revenue organically in the near term.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422131671
Altura 24.33 cm
I.S.B.N. 9781422131671
Profundidade 2.29 cm
Referência 9781422131671
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2011
Idioma Inglês
Número de Páginas 224
Peso 0.44 Kg
Largura 16.36 cm
AutorBermann,Saul J.