Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

Organizational Self-Assessment (Cód: 6326242)

T. Conti

SPRINGER VERLAG POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 1.001,80 em até 10x de R$ 100,18 sem juros
Cartão Saraiva R$ 951,71 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 15x de R$ 66,79 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 10x sem juros de R$ 0,00


Organizational Self-Assessment

R$1.001,80

Descrição

In today's competitive (sometimes hypercompetitive) environments, companies need tools that can help them to assess their weaknesses and plan improvements. Self-assessment has emerged as a potentially powerful
tool for this purpose. Until now self-assessment has been considered as a by-product of Quality Award Assessments. As such, it is more apt to identify already excellent companies than to spot weaknesses in any kind of
company. Moreover, award models and approaches lack diagnostic power. This book proposes a model that is no longer a TQM Model but a `Business Model' and a highly diagnostic process. Organisational
Self-Assessment is unique in its approach to self-assessment, starting from results and diagnosing the causes within the company. It integrates self-assessment and subsequent improvement planning into the
corporate strategic planning cycle to create a real business model.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
Cód. Barras 9780412788802
Altura 23.40 cm
I.S.B.N. 9780412788802
Profundidade 1.91 cm
Referência 9780412788802
Ano da edição 1997
Idioma Inglês
Número de Páginas 318
Peso 0.45 Kg
Largura 15.60 cm
AutorT. Conti

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Organizational Self-Assessment