Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Perspectives on Public Relations Research (Cód: 3542545)

Moss,Danny; Vercic,Dejan; Warnaby, Gary

ROUTLEDGE ACADEMIC

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 209,85

em até 6x de R$ 34,98 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 6x sem juros de


Perspectives on Public Relations Research

R$209,85

Descrição

The practice and study of public relations has grown significantly within Europe over the past decade, yet as a discipline, it remains a relatively unexplored field. This volume of papers brings together contributions from some of the leading international public relations academics and practitioners who provide valuable insights into the theories underpinning current public relations thinking and practice, and illustrate the diversity of perspectives that characterize this evolving area. Key issues discussed include:-* the contribution of public relations to strategic management in organizations* the feminization of public relations * the function of rhetorical study in our understanding of modern corporate dialogue* international perspectives of public relations.A valuable aid to both students and practitioners, this fascinating book challenges some of the traditional assumptions about public relations practice.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca ROUTLEDGE ACADEMIC
Cód. Barras 9781134603299
Acabamento e-book
Início da Venda 04/01/2002
Ano da Publicação 2002
Peso 0.00 Kg
AutorMoss,Danny; Vercic,Dejan; Warnaby, Gary