Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Philosophy of Media - A Short History of Ideas and Innovations from Socrates to Social Media (Cód: 9519152)

Hassan, Robert; Sutherland, Thomas

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 140,85

em até 4x de R$ 35,21 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 4x sem juros de


Philosophy of Media - A Short History of Ideas and Innovations from Socrates to Social Media

R$140,85

Descrição

Since the late-1980s the rise of the Internet and the emergence of the Networked Society have led to a rapid and profound transformation of everyday life. Underpinning this revolution is the computer - a media technology that is capable of not only transforming itself, but almost every other machine and media process that humans have used throughout history.

In Philosophy of Media, Hassan and Sutherland explore the philosophical and technological trajectory of media from Classical Greece until today, casting a new and revealing light upon the global media condition. Key topics include:



the mediation of politics
the question of objectivity
automata and the metaphor of the machine
analogue and digital
technological determinism.
Laid out in a clear and engaging format, Philosophy of Media provides an accessible and comprehensive exploration of the origins of the network society. It is essential reading for students of philosophy, media theory, politics, history and communication studies.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781315515601
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Tamanho do Arquivo 1276
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Número de Páginas 262 (aproximado)
Ano da Publicação 2016
Peso 0.00 Kg
AutorHassan, Robert; Sutherland, Thomas