Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8
e-book

Philosophy of Media - A Short History of Ideas and Innovations from Socrates to Social Media (Cód: 9519152)

Hassan,Robert; Sutherland,Thomas

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 134,85

em até 4x de R$ 33,71 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 4x sem juros de


Philosophy of Media - A Short History of Ideas and Innovations from Socrates to Social Media

R$134,85

Descrição

Since the late-1980s the rise of the Internet and the emergence of the Networked Society have led to a rapid and profound transformation of everyday life. Underpinning this revolution is the computer - a media technology that is capable of not only transforming itself, but almost every other machine and media process that humans have used throughout history.

In Philosophy of Media, Hassan and Sutherland explore the philosophical and technological trajectory of media from Classical Greece until today, casting a new and revealing light upon the global media condition. Key topics include:



the mediation of politics
the question of objectivity
automata and the metaphor of the machine
analogue and digital
technological determinism.
Laid out in a clear and engaging format, Philosophy of Media provides an accessible and comprehensive exploration of the origins of the network society. It is essential reading for students of philosophy, media theory, politics, history and communication studies.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Número de Páginas 262 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Tamanho do Arquivo 1276
Início da Venda 19/09/2016
Código do Formato Pdf
Cód. Barras 9781315515601
Ano da Publicação 2016
AutorHassan,Robert; Sutherland,Thomas