Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Politics of Media (Cód: 9437259)

Thankappan,Ranjith

National Book Network (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 66,41

em até 2x de R$ 33,21 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 2x sem juros de


Politics of Media

R$66,41

Descrição

Media functions as an ideological apparatus or a cultural agent of power for the dominant and helps in maintaining its hegemony over the public psyche. The representations in media, therefore, connote the ideological hegemony of the culturally dominant. These mediated cultural constructions have received fairly good consumption in the heightened political sites of cultural nationalism. However, the mediated dominant discourse is contested at various cultural spaces of critical engagement, which in turn evokes new ways of redefining the modalities of production. The critical political categories such as caste, community, religion, gender and sexuality redefine the ways in which the production and consumption of media takes place in Indian society. This book is a collection of published and unpublished essays, written over a period of time, on various social, political and cultural issues that reflect the constructed mediated realities in contemporary political culture. It ranges from addressing the critical questions on social justice, media bias, scientific temperament, culture and sexuality to that of the political dimensions of cricket cultures

Características

Produto sob encomenda Não
Marca National Book Network (Livros Digitais)
Cód. Barras 9789351289586
Acabamento e-book
Início da Venda 30/06/2016
Territorialidade Internacional
Tamanho do Arquivo 346
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 87 (aproximado)
Ano da Publicação 116
Peso 0.00 Kg
AutorThankappan,Ranjith