Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
  • 123478912
  • 1003259591

Positively Responsible (Cód: 2580023)

Bichard

Butterworth Heinemann

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

Economize até R$ 12,20

R$ 84,92 (-15%) no boleto
R$ 112,10 R$ 99,90 (-11%) em até 3x de R$ 33,30 sem juros
Cartão Saraiva R$ 94,91 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 4x de R$ 24,98 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 3x sem juros de R$ 0,00


Positively Responsible

R$99,90

Descrição

This book shows how sustainable development can be achieved without having a negative influence on either corporate leaders or their employees, by using the forces of market advantage rather than opposing them.

This breakthrough approach examines the varying influences of incentives on human behaviour and how these can be used to chart a coherent and effective course of action within organizations. It provides a new strategy for corporate social responsibility, built on a market-based justification for change, and within the crucial timescales predicted by climate researchers.

With a unique combination of experience and skills, the authors combine a penetrating understanding of sustainable development issues with a comprehensive description of what motivates or de-motivates human beings.

* Shows how being Positively Responsible can be a market advantage
* Provides innovations not yet seen in the market-place with scientifically robust insights
* Foreword written by leading writer, broadcaster and commentator on sustainable development Jonathon Porritt, Programme Director of Forum for the Future and Chairman of the UK Sustainable Development Commission

Características

Peso 0.44 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Butterworth Heinemann
I.S.B.N. 9780750684750
Referência .
Altura 21.00 cm
Largura 14.00 cm
Profundidade 1.00 cm
Número de Páginas 232
Cód. Barras 9780750684750
Ano da edição 09/06/2008
AutorBichard