Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Quality School Teacher RI (Cód: 9322900)

William Glasser,M.D.

Harpercollins (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 29,97

em até 1x de R$ 29,97 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 1x sem juros de


Quality School Teacher RI

R$29,97

Descrição

This book is the follow-up to its immediate predecessor, The Quality School. Based on the work of W. Edwards Deming and on Dr. Glasser's own choice theory, it is written for teachers who are trying to abandon the old system of boss-managing, which is effective for less than half of all students. William Glasser, M.D., explains that only through lead-management can teachers create classrooms in which all students not only do competent work but begin to do quality work. These classrooms are the core of a quality school. The book begins by explaining that to persuade students to do quality schoolwork, teachers must first establish warm, totally noncoercive relationships with their students; teach only useful material, which means stressing skills rather than asking students to memorize information; and move from teacher evaluation to student self-evaluation. There are no generalities in this book: It provides the specifics that classroom teachers seek as they begin the move to quality schools.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Harpercollins (Digital)
Cód. Barras 9780062035288
Acabamento e-book
Início da Venda 16/11/2010
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 144 (aproximado)
Ano da Publicação 2010
Peso 0.00 Kg
AutorWilliam Glasser,M.D.