Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta

Saving The Media - Capitalism, Crowdfunding, And Democracy (Cód: 9325752)

Cagae,Julia; Cage,Julia

Belknap

Vendido e entregue por Saraiva

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 99,60

em até 3x de R$ 33,20 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 94,62 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 3x sem juros de


Saving The Media - Capitalism, Crowdfunding, And Democracy

R$99,60

Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X
Formas de envio Custo Entrega estimada

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 15:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

The media are in crisis. Confronted by growing competition and sagging advertising revenue, news operations in print, on radio and TV, and even online are struggling to reinvent themselves. Many have gone under. For too many others, the answer has been to lay off reporters, join conglomerates, and lean more heavily on generic content. The result: in a world awash with information, news organizations provide citizens with less and less in-depth reporting and a narrowing range of viewpoints. If democracy requires an informed citizenry, this trend spells trouble.Julia Cage explains the economics and history of the media crisis in Europe and America, and she presents a bold solution. The answer, she says, is a new business model: a nonprofit media organization, midway between a foundation and a joint stock company. Cage shows how this model would enable the media to operate independent of outside shareholders, advertisers, and government, relying instead on readers, employees, and innovative methods of financing, including crowdfunding.Cage's prototype is designed to offer new ways to share and transmit power. It meets the challenges of the digital revolution and the realities of the twenty-first century, inspired by a central idea: that news, like education, is a public good. Saving the Media will be a key document in a debate whose stakes are nothing less crucial than the vitality of democracy.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Belknap
Cód. Barras 9780674659759
Altura 18.80 cm
I.S.B.N. 9780674659759
Profundidade 1.78 cm
Referência 9780674659759
Acabamento Capa dura
Tradutor Goldhammer, Arthur
Ano da edição 2016
Idioma Inglês
País de Origem Estados Unidos
Número de Páginas 148
Peso 0.23 Kg
Largura 11.68 cm
AutorCagae,Julia; Cage,Julia