Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

See It, Hear It, Experience It, Buy It (Cód: 6329603)

Lynn Matson

Inkling Books POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 75,60 em até 2x de R$ 37,80 sem juros
Cartão Saraiva R$ 71,82 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 25,20 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 2x sem juros de R$ 0,00


See It, Hear It, Experience It, Buy It

R$75,60

Descrição

Your customers see with their eyes. They hear with their ears. They experience things with their hands. These are the primary decision-making senses, and customers use all three to make buying decisions.

Engaging your customers' senses is the time-tested, proven way to help them truly experience what your products and services can do for them.

While this approach to business has always been true, the recent introduction of new 'on the premises' marketing technologies makes such marketing easier and more cost-effective than ever before.

In See It, Hear It, Experience It, Buy It! you'll discover how leading companies like American Eagle Outfitters, Sony, Bally's Total Fitness, and TGI Friday's are using digital signage, electronic merchandising, and ambiance marketing to engage their customers' senses and increase sales.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Inkling Books POD
Cód. Barras 9780976462415
Altura 21.60 cm
I.S.B.N. 9780976462415
Profundidade 1.01 cm
Referência 9780976462415
Ano da edição 2009
Idioma Inglês
Número de Páginas 172
Peso 0.23 Kg
Largura 14.00 cm
AutorLynn Matson

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: See It, Hear It, Experience It, Buy It