Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta

Social Media And Social Computing - Mining User Generated Content (Cód: 9265442)

Moens,Marie-francine; Li,Juanzi; Chua,Tat-Seng

Crc Press

Vendido e entregue por Saraiva

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 552,70

em até 10x de R$ 55,27 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 525,07 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 10x sem juros de


Social Media And Social Computing - Mining User Generated Content

R$552,70

Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X
Formas de envio Custo Entrega estimada

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 15:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

Originating from Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube, and many other networking sites, the social media shared by users and the associated metadata are collectively known as user generated content (UGC). To analyze UGC and glean insight about user behavior, robust techniques are needed to tackle the huge amount of real-time, multimedia, and multilingual data. Researchers must also know how to assess the social aspects of UGC, such as user relations and influential users.Mining User Generated Content is the first focused effort to compile state-of-the-art research and address future directions of UGC. It explains how to collect, index, and analyze UGC to uncover social trends and user habits. Divided into four parts, the book focuses on the mining and applications of UGC. The first part presents an introduction to this new and exciting topic. Covering the mining of UGC of different medium types, the second part discusses the social annotation of UGC, social network graph construction and community mining, mining of UGC to assist in music retrieval, and the popular but difficult topic of UGC sentiment analysis. The third part describes the mining and searching of various types of UGC, including knowledge extraction, search techniques for UGC content, and a specific study on the analysis and annotation of Japanese blogs. The fourth part on applications explores the use of UGC to support question-answering, information summarization, and recommendations.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Crc Press
Cód. Barras 9781466557406
Altura 23.88 cm
I.S.B.N. 9781466557406
Profundidade 3.05 cm
Referência 9781466557406
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2014
País de Origem Estados Unidos
Número de Páginas 426
Peso 0.79 Kg
Largura 16.00 cm
AutorMoens,Marie-francine; Li,Juanzi; Chua,Tat-Seng