Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
e-book

Stories, Visions and Values in Voluntary Organisations (Cód: 9667982)

Schwabenland, Christina

Ashgate Publishing, Ltd. (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 449,85 em até 10x de R$ 44,99 sem juros
Cartão Saraiva R$ 449,85 ou em até 14x de R$ 32,13 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 10x sem juros de R$ 0,00


Stories, Visions and Values in Voluntary Organisations

R$449,85

Descrição

Christina Schwabenland'apos;s book is based on extensive research into stories told by people working in voluntary organizations in the UK and in India. With a view to social change, the author employs hermeneutic methods to explore how stories create and sustain meaning and how storytelling contributes to the making and remaking of our social world. Specific topics addressed in the book include the role of storytelling in starting a new organization, managing hope and despair, empowering participatory leadership, and stimulating creativity and innovation.The book will be of interest to theorists and practitioners interested in the role of storytelling in organizational analysis, the role of organizations in achieving social change, the growing centrality of the voluntary sector in public policy, and the intersection between the corporate, public and voluntary sectors.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Ashgate Publishing, Ltd. (Livros Digitais)
Número de Páginas 232 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Tamanho do Arquivo 1975
Início da Venda 01/10/2012
Código do Formato Epub
Cód. Barras 9781409462880
Ano da Publicação 112
AutorSchwabenland, Christina