Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Story Money Impact - Funding media for social change (Cód: 9620852)

Tracey Friesen

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 125,85

em até 4x de R$ 31,46 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 4x sem juros de


Story Money Impact - Funding media for social change

R$125,85

Descrição

Story Money Impact: Funding Media for Social Change by Tracey Friesen is a practical guide for media-makers, funders, and activists who share the common goal of creating an impact with their work. Today, social-issues storytellers are sharpening their craft, while funders with finite resources focus on reach, and strategic innovators bring more robust evaluation tools. Friesen illuminates the spark at the core of these three pursuits. Structured around stories from the front lines, Story Money Impact reveals best practices in the areas of documentary, digital content, and independent journalism.

Here you will find:
• Twenty-one stories from people behind such powerful works as CITIZENFOUR, The Corporation, Virunga, Being Caribou, Age of Stupid, and Food Inc.
• Six key story ingredients for creating compelling content.
• Six possible money sources for financing your work.
• Six impact outcome goals to further your reach.
• Seven practical worksheets for your own projects.
• A companion website located at www.storymoneyimpact.com containing up-to-date information for those seeking the tools and inspiration to use media for social change.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781317508243
Acabamento e-book
Início da Venda 12/02/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 1955
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Número de Páginas 270 (aproximado)
Ano da Publicação 2016
Peso 0.00 Kg
AutorTracey Friesen