Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Straight Choices (Cód: 2906727)

Newell,Benjamin R.

Taylor & Francis (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 161,85

em até 5x de R$ 32,37 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 5x sem juros de


Straight Choices

R$161,85

Descrição

<P><P>We all face a perplexing array of decisions every day. <EM>Straight Choices</EM> provides an integrative account of the psychology of decision making, in which clear connections are made between empirical results and how these results can help us to understand our uncertain world. <BR><BR>Throughout the text, there is an emphasis on the relationship between learning and decision making. The authors argue that the best way to understand how and why decisions are made is in the context of the learning and knowledge acquisition that precedes them and the feedback that follows them. The mechanisms of learning and the structure of environments in which decisions are made are carefully examined to explore the ways in which they act on our choices. From this, the authors go on to consider whether we are all constrained to fall prey to biases or whether with sufficient exposure can we find optimal decision strategies and improve our decision making.</P><P>This novel approach integrates findings from the decision and learning literatures to provide a unique perspective on the psychology of decision making. It will be of interest to researchers and students in cognitive psychology, as well as researchers in economics and philosophy interested in the nature of decision making.</P></P>

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis (Livros Digitais)
Cód. Barras 9780203960837
Acabamento e-book
Início da Venda 01/06/2007
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 5571
Proteção Drm Sim
Ano da edição 62007
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Ano da Publicação 107
Peso 0.00 Kg
AutorNewell,Benjamin R.