Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
e-book

Study Guide for College Algebra (Cód: 9666906)

Kolman, Bernard; Arnold Shapiro; James W. Snow

ELSEVIER S&T

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 93,11

em até 3x de R$ 31,04 sem juros

Total: R$0,00

Em até 1x sem juros de R$ 0,00


Origem

R$ 49,90

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 3x sem juros de R$ 0,00


Study Guide for College Algebra

R$93,11

Descrição

Study Guide for College Algebra is a supplemental material for the basic text, College Algebra. Its purpose is to make the learning of college algebra and trigonometry easier and enjoyable.

The book provides detailed solutions to exercises found in the text. Students are encouraged to use the study guide as a learning tool during the duration of the course, a reviewer prior to an exam, a reference book, and as a quick overview before studying a section of the text. The Study Guide and Solutions Manual consists of four major components: basic concepts that should be learned from each unit, what was learned upon completion of each unit, solutions to selected problems, and a short chapter quiz, including the answers, covering the concepts and problem types.

College level students will find the book very useful.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca ELSEVIER S&T
Número de Páginas 176 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Tamanho do Arquivo 5547
Início da Venda 10/05/2014
Código do Formato Pdf
Cód. Barras 9781483277110
Ano da Publicação 114
AutorKolman, Bernard; Arnold Shapiro; James W. Snow