Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8
e-book

Tales from Under the Rim - The Marketing of Tim Hortons (Cód: 9666421)

Buist,Ron

eBound Canada/Association of Canadian Publishers (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 51,30

em até 1x de R$ 51,30 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 1x sem juros de


Tales from Under the Rim - The Marketing of Tim Hortons

R$51,30

Descrição

A National Bestseller. Now available in paperback. 'On a Rrrroll! You may not be familiar with Ron Buist, but you know his handiwork.' -- The Ottawa Citizen. A behind-the-scenes look at a simple business that became a Canadian icon. Tales from Under the Rim chronicles the rise of Tim Hortons, from its humble beginnings to a national institution. The recipe was simple: it took 'one hockey player, one favourite barber shop, one former drummer, and one police officer' plus 'the luck hard work brings' to transform a once unknown donut shop into one of Canada's leading franchise operations. In this bestselling business memoir, Ron Buist shows how Tim Hortons became a second home to millions of Canadians. It includes the grass-roots marketing strategy that defined the early years, the Tim Hortons habit of listening to customers, and the whole story of Roll Up the Rim to Win, the no-frills contest that has become a defining feature of Canadian life.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Não
Marca eBound Canada/Association of Canadian Publishers (Livros Digitais)
Número de Páginas 218 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Tamanho do Arquivo 2404
Início da Venda 31/05/2011
Código do Formato Epub
Cód. Barras 9780864927088
Ano da Publicação 111
AutorBuist,Ron