Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
e-book

The Business Chinese Language and Culture --- Elementary Volume 2 (Cód: 9585380)

Lihua Zhang

Trajectory, Inc. (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 12,83
Cartão Saraiva R$ 12,83

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 1x sem juros de R$ 0,00


The Business Chinese Language and Culture --- Elementary Volume 2

R$12,83

Descrição

Zhang Lihua, Xiong Huan compiled 'quot;The Business Chinese Language and Culture --- Elementary Volume 2'quot; is mainly for company'apos;s business activities which contain external and internal business two blocks. The main line for external business is a foreign business to foreign trade companies, involving meet business partners, reserve hotel, welcome ceremony, price negotiations, contracts, etc. The internal business is including recruitment interviews, hiring new staff, meetings, participation in trade fairs, advertising and other content. Texts written in the language of communication in addition to emphasis on training, but also integrated into a large number of Chinese business culture content, aimed at improving the ability of the learner to use Chinese for business communication.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Trajectory, Inc. (Livros Digitais)
Número de Páginas 171 (aproximado)
Idioma 389
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Tamanho do Arquivo 24213
Início da Venda 01/07/2011
Código do Formato Epub
Cód. Barras 9781629785974
Ano da Publicação 111
AutorLihua Zhang