Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 42 Artboard 21 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 42 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 23 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 6 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 43 Artboard 44 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 46 Artboard 8
e-book

The Formation of Scholars - Rethinking Doctoral Education for the Twenty-First Century (Cód: 9309860)

Golde,Chris M.; Walker,George E.; Hutchings,Pat; Andrea Conklin Bueschel; Laura Jones

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 62,93

em até 2x de R$ 31,47 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 2x sem juros de


The Formation of Scholars - Rethinking Doctoral Education for the Twenty-First Century

R$62,93

Descrição

This groundbreaking book explores the current state of doctoral education in the United States and offers a plan for increasing the effectiveness of doctoral education. Programs must grapple with questions of purpose. The authors examine practices and elements of doctoral programs and show how they can be made more powerful by relying on principles of progressive development, integration, and collaboration. They challenge the traditional apprenticeship model and offer an alternative in which students learn while apprenticing with several faculty members. The authors persuasively argue that creating intellectual community is essential for high-quality graduate education in every department. Knowledge-centered, multigenerational communities foster the development of new ideas and encourage intellectual risk taking.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Número de Páginas 256 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Coleção / Série Jossey-Bass/Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching
Início da Venda 09/12/2015
Código do Formato Epub
VOLUME 11
Cód. Barras 9781118428610
Número da edição 1
Ano da Publicação 112
AutorGolde,Chris M.; Walker,George E.; Hutchings,Pat; Andrea Conklin Bueschel; Laura Jones