Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 42 Artboard 21 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 42 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 23 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 6 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 43 Artboard 44 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 46 Artboard 8
e-book

The Handbook of Market Intelligence - Understand, Compete and Grow in Global Markets (Cód: 9310129)

Hedin, Hans; Irmeli Hirvensalo; Markko Vaarnas

Wiley (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 92,14

em até 3x de R$ 30,71 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 3x sem juros de


The Handbook of Market Intelligence - Understand, Compete and Grow in Global Markets

R$92,14

Descrição

An important update to this roadmap for the development of a corporate intelligence program

Market intelligence is the distinct discipline by which organisations systematically gather and process information about their external operating environment in order to facilitate accurate and confident decision making that is based on insight. For companies to thrive in the global post-recession marketplace, their management needs future-oriented business information. The Handbook of Market Intelligence provides a one stop shop, step-by-step roadmap for establishing, conducting and further
developing corporate intelligence programs within an organisation and then shows how organisations can turn market data into actionable insights.

• Full of best practice advice from hundreds of real-life international case studies

• Outlines the anticipated future trends in Strategic Market Intelligence based on unique global survey data

• Provides guidance on extracting relevant, useful and accurate market information that can be used for successful business development

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Wiley (Digital)
Número de Páginas 288 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Início da Venda 30/12/2015
Código do Formato Pdf
Cód. Barras 9781118923610
Número da edição 2
Ano da Publicação 2014
AutorHedin, Hans; Irmeli Hirvensalo; Markko Vaarnas