Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
Livro Digital

The High-Purpose Company (Cód: 9323593)

Arena, Christine

Harpercollins (Digital)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 44,97
Cartão Saraiva R$ 44,97 ou em até 2x de R$ 22,49 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 1x sem juros de R$ 0,00


The High-Purpose Company

R$44,97

Descrição

In The High–Purpose Company, corporate strategist and researcher Christine Arena shows that some extraordinary companies are driven by purpose, whereas others simply pretend to be. The High–Purpose Company draws a clear line in the sand, enabling readers to easily distinguish between these two groups––and make a giant leap forward. Using a groundbreaking methodology, Arena and her research team conducted thousands of hours of analysis on the corporate social responsibility (CSR) practices of 75 well–known firms. The surprising results of the study defy long–held myths, rewrite rules, reframe strategic priorities, and reveal a new breed of business. Real CSR is about change, not charity. The High–Purpose Company uncovers this and other truths, and guides readers through the step–by–step process that is currently embraced by the world's most forward–thinking firms.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harpercollins (Digital)
Cód. Barras 9780062010476
Acabamento ebook
Início da Venda 11/05/2010
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Código do Formato Epub
Número de Páginas 304 (aproximado)
Ano da Publicação 110
Peso 0.00 Kg
AutorArena, Christine

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: The High-Purpose Company