Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
Promoção Visa Checkout

The Individualized Corporation (Cód: 551949)

Bartlett,Christopher A.; Ghoshal,Sumantra

Harpercollins Usa

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 65,70 em até 2x de R$ 32,85 sem juros
Cartão Saraiva R$ 62,42 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 21,90 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 2x sem juros de R$ 0,00


The Individualized Corporation

R$65,70

Descrição

Based on six years of research and hundreds of interviews with managers at every level of companies such as Intel, ABB, Canon, 3M, and McKinsey, The Individualized Corporation explores the collapse of an outmoded corporate form and reveals the emergence of a fundamentally different management philosophy--one that forces on the power of the individual as the driver of value creation in the company and the importance of individuality in management.
The image of the 'Organization Man' as a cog in a corporate machine has become both dated and dangerous. Rather than try to force employees into a homogeneous corporate mold based on a company's strategy, structure, and system, world-renowned scholars and consultants Sumantra Ghoshal and Christopher Bartlett argue that managers must embrace a philosophy based on purpose, process, and people that focuses on developing and leveraging the individual's unique talents and skills--a company's most important source of competitive advantage.
Without proposing a universal solution or a quick-fix prescription, this important book provides an indispensable guide for those who must lead their companies into the next century.

Características

Produto sob encomenda Não
Editora Harpercollins Usa
Cód. Barras 9780887308314
Altura 21.34 cm
I.S.B.N. 9780887308314
Profundidade 2.31 cm
Acabamento Brochura
Detalhe 1 HARPER
Ano da edição 1999
Idioma Inglês
Número de Páginas 353
Peso 0.33 Kg
Largura 12.37 cm
AutorBartlett,Christopher A.; Ghoshal,Sumantra