Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

The Internet and Higher Education - Achieving Global Reach (Cód: 9757148)

Rovai,Alfred

ELSEVIER S&T

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 204,00

em até 6x de R$ 34,00 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 6x sem juros de


The Internet and Higher Education - Achieving Global Reach

R$204,00

Descrição

The purpose of this book is to increase understanding of the major theories, issues, challenges, and solutions related to online distance education. It balances practical advice with a description of the theoretical and research-based underpinnings for the culturally-responsive strategies presented. An important integrating theme is the impact of globalization and internationalization on all aspects of distance education. Consequently, the book examines the implications of global reach and cross-border education and promotes the integration of global learning in academic programs.Addresses the global reach of distance education and associated cultural, linguistic, and accreditation issuesDescribes the latest online learning technologies, e.g., blogs, wikis, podcasting, mobile learning, virtual worlds, etc.Addresses the culture of higher education and forces that are moving higher education in new directions, e.g., academic capitalism, consumerism, and competition among non-profit, for-profit, and corporate universities

Características

Produto sob encomenda Não
Marca ELSEVIER S&T
Cód. Barras 9781780631622
Acabamento e-book
Idioma 337
Número de Páginas 266 (aproximado)
Ano da Publicação 2009
Peso 0.00 Kg
AutorRovai,Alfred