Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

The Law of Public Communication - 2017 Update (Cód: 9490351)

Lee, William E.; Daxton Stewart

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 495,00

em até 10x de R$ 49,50 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 10x sem juros de


The Law of Public Communication - 2017 Update

R$495,00

Descrição

The Law of Public Communication provides an overview of media law that includes the most current legal developments today. It explains the laws affecting the daily work of writers, broadcasters, advertisers, cable operators, Internet service providers, public relations practitioners, photographers, bloggers, and other public communicators. Authors Kent R. Middleton, William E. Lee, and Daxton R. Stewart take students through the basic legal principles and methods of analysis that allow students to study and keep abreast of the rapidly changing field of public communication. By providing statutes and cases in a cohesive manner that is understandable, even to students studying law for the first time, the authors ensure that students will acquire a firm grasp of the legal issues affecting the media. This 2017 Update brings the Ninth Edition up to date with the most recent cases and examples affecting media professionals and public communicators.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781315455044
Acabamento e-book
Início da Venda 07/07/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 4580
Proteção Drm Sim
Número da edição 9
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Número de Páginas 626 (aproximado)
Ano da Publicação 2016
Seller ID 1
Peso 0.00 Kg
AutorLee, William E.; Daxton Stewart