Artboard 33Artboard 16Artboard 18Artboard 13Artboard 42Artboard 21Artboard 4Artboard 5Artboard 45Artboard 22Artboard 7Artboard 42Artboard 23Artboard 12Artboard 28Artboard 17?Artboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32Artboard 6Artboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11Artboard 41Artboard 11Artboard 23Artboard 10Artboard 4Artboard 9Artboard 6Artboard 8Artboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44Artboard 16Artboard 24Artboard 13Artboard 5Artboard 24Artboard 31Artboard 1Artboard 12Artboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44Artboard 9Artboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35Artboard 15Artboard 14Artboard 50Artboard 26Artboard 14Artboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37Artboard 46Artboard 33Artboard 8
e-book

The Math Teachers Know: Profound Understanding of Emergent Mathematics (Cód: 4990185)

Davis,Brent; Renert,Moshe

ROUTLEDGE INDIA

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 131,85

em até 4x de R$ 32,96 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 4x sem juros de


The Math Teachers Know: Profound Understanding of Emergent Mathematics

R$131,85

Descrição

What sorts of mathematics competencies must teachers have in order to teach the discipline well? This book offers a novel take on the question. Most research is focused on explicit knowledge-that is, on the sorts of insights that might be specified, catalogued, taught, and tested. In contrast, this book focuses on the tacit dimensions of teachers' mathematics knowledge that precede and enable their competencies with formal mathematics. It highlights the complexity of this knowledge and offers strategies to uncover it, analyze it, and re-synthesize it in ways that will make it more available for teaching. Emerging from 10 years of collaborative inquiry with practicing teachers, it is simultaneously informed by the most recent research and anchored to the realities of teachers' lives in classrooms.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Não
Marca ROUTLEDGE INDIA
Idioma Inglês
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Tamanho do Arquivo 2301
Início da Venda 18/07/2013
Cód. Barras 9781135097868
Ano da Publicação 2013
Mês da Publicação JULHO
AutorDavis,Brent; Renert,Moshe