Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

The Math Teachers Know: Profound Understanding of Emergent Mathematics (Cód: 4990185)

Davis,Brent; Renert,Moshe

ROUTLEDGE INDIA

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 137,85

em até 4x de R$ 34,46 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 4x sem juros de


The Math Teachers Know: Profound Understanding of Emergent Mathematics

R$137,85

Descrição

What sorts of mathematics competencies must teachers have in order to teach the discipline well? This book offers a novel take on the question. Most research is focused on explicit knowledge-that is, on the sorts of insights that might be specified, catalogued, taught, and tested. In contrast, this book focuses on the tacit dimensions of teachers' mathematics knowledge that precede and enable their competencies with formal mathematics. It highlights the complexity of this knowledge and offers strategies to uncover it, analyze it, and re-synthesize it in ways that will make it more available for teaching. Emerging from 10 years of collaborative inquiry with practicing teachers, it is simultaneously informed by the most recent research and anchored to the realities of teachers' lives in classrooms.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca ROUTLEDGE INDIA
Cód. Barras 9781135097868
Acabamento e-book
Início da Venda 18/07/2013
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 2301
Proteção Drm Sim
Idioma Inglês
Ano da Publicação 2013
Mês da Publicação JULHO
Peso 0.00 Kg
AutorDavis,Brent; Renert,Moshe