Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
Promoção Visa Checkout

The New Supply Chain Agenda - The Five Steps That Drive Real Value (Cód: 9187539)

Slone,Reuben E.

Harvard Business Review Press

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 135,60 em até 4x de R$ 33,90 sem juros
Cartão Saraiva R$ 128,82 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 6x de R$ 22,60 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 4x sem juros de R$ 0,00


The New Supply Chain Agenda - The Five Steps That Drive Real Value

R$135,60

Descrição

Is your company delivering products to customers at the right time, place, and price--with the best possible availability and lowest possible cost and working capital? If not, you're probably alienating your customers and suppliers, eroding shareholder value, and losing control of your fixed costs. These dangerous mistakes can put you out of business.
In 'The New Supply Chain Agenda,' Reuben Slone, J. Paul Dittmann, and John Mentzer explain how to reinvent your supply chain to avoid those errors--and turn your supply chain into a competitive weapon that produces unprecedented economic profit for your firm.
Drawing on a wealth of company examples, the authors show how to activate the five levers of supply chain excellence:
- Putting the right people with the right skills in the right jobs
- Leveraging supply chain technologies such as system optimization and visibility tools
- Eliminating cross-functional disconnects, including SKU proliferation
- Collaborating with suppliers and customers to generate a seamless flow of information and supply chain improvements
- Managing supply chain projects skillfully
Apply the steps in this book, and you build a supply chain that delivers as it should--without leaving money on the table.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422149362
Altura 24.08 cm
I.S.B.N. 9781422149362
Profundidade 2.03 cm
Referência 9781422149362
Acabamento Capa dura
Ano da edição 2010
Idioma Inglês
Número de Páginas 216
Peso 0.43 Kg
Largura 16.81 cm
AutorSlone,Reuben E.