Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
Promoção Visa Checkout

The Organisation Of Integrated Product Development (Cód: 7086862)

Victor Paashuis

SPRINGER VERLAG POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 850,00 em até 10x de R$ 85,00 sem juros
Cartão Saraiva R$ 807,50 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 15x de R$ 56,67 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 10x sem juros de R$ 0,00


The Organisation Of Integrated Product Development

R$850,00

Descrição

In todays industries, New Product Development (NPD) is often the focal point of competition. Companies that are able effectively to develop, produce and introduce new products are the key competitors in markets where
variety and time-to-market play an increasingly important role. This examination into the organisation of Integrated Product Development aims to answer the question: Which integration mechanisms lead to effective co-ordination
and overlap of New Product Development activities in which situations? The mechanisms, strat egies and goals, knowledge and skills, and organisational arrangements are presented, and their impact on the results of NPD projects
and relationships is discussed. An in-depth understanding of the background and theory is provided, using detailed case s tudies to illustrate both the human and organisational issues in practice.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
Cód. Barras 9783540762256
Altura 23.40 cm
I.S.B.N. 9783540762256
Profundidade 1.00 cm
Referência 9783540762256
Ano da edição 1997
Idioma Inglês
Número de Páginas 280
Peso 0.45 Kg
Largura 15.60 cm
AutorVictor Paashuis