Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
Promoção Visa Checkout

The Organizational Form Of Family Business (Cód: 6325781)

Stefan P. Bornheim; Stefan Bornhiem

SPRINGER VERLAG POD

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

Economize até R$ 0,00

R$ 768,60 (-10%) no boleto
R$ 854,00 em até 10x de R$ 85,40 sem juros
Cartão Saraiva R$ 811,30 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 15x de R$ 56,93 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 10x sem juros de R$ 0,00


The Organizational Form Of Family Business

R$854,00

Descrição

The Organizational Form of Family Business attempts to develop an evolutionary family business theory, positioning family businesses as a distinct organizational form (based on conjectures from
organizational ecology). An open and uninhibited playing field - achieved through utilizing a grounded theory methodology - heightens chances for observing precisely how family businesses behave. An
introductory chapter is followed by a literature review, beginning with a review of family business research. This is followed by a discussion of family business definitional issues, and accompanied by some data to show the
economic importance of family business. There follows a review of the research literature on grounded theory, its developments, and its epistemological and ontological assumptions in the light of contemporary
philosophy of science. A literature review and historical outline of organizational ecology including the theoretical achievements is provided. Also, the comparison with the other main organizational theories, justifying
the theory selection, is offered.

Características

Peso 0.45 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca SPRINGER VERLAG POD
I.S.B.N. 9780792379393
Referência 9780792379393
Altura 23.40 cm
Largura 15.60 cm
Profundidade 1.27 cm
Número de Páginas 204
Idioma Inglês
Cód. Barras 9780792379393
Ano da edição 2000
AutorStefan P. Bornheim; Stefan Bornhiem