Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
Promoção Visa Checkout
e-book

The Power of 360? Feedback (Cód: 8338068)

Waldman, Ph. D. David a. D.; Ph.D. Leanne E. Atwater

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 240,00 em até 8x de R$ 30,00 sem juros
Cartão Saraiva R$ 240,00 ou em até 12x de R$ 20,00 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 8x sem juros de R$ 0,00


The Power of 360? Feedback

R$240,00

Descrição

Now learn from two seasoned consultants how to implement the 360° feedback process effectively--whatever the size and history of your organization. Packed with case studies and the authors'apos; real-life consulting experiences, this book examines the successes and problems of 360° and upward feedback implementation efforts in more than 15 organizations, including Motorola, AT&T, Federal Express, Raychem, Colgate-Palmolive, and UPS.

The book objectively considers such crucial components of 360° feedback as organizational culture and performance, pros and cons, the impact on the individual employee, and whether the feedback should be used for evaluative or developmental purposes. Models and tables lend a visual dimension to the book'apos;s concepts. Sample surveys and feedback reports--including the authors'apos; own TEAM-Q survey and report set--show you what types of questions to ask and how to present feedback most effectively. If your comp any is considering adopting its own 360° feedback program, don'apos;t start before you read this book!

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781136356360
Acabamento ebook
Início da Venda 03/11/2009
Territorialidade Internacional
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 2475
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Peso 0.00 Kg
AutorWaldman, Ph. D. David a. D.; Ph.D. Leanne E. Atwater