Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

Think Twice (Cód: 4265213)

Mauboussin, Michael J.

Harvard Business Review Press

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 62,00 em até 2x de R$ 31,00 sem juros
Cartão Saraiva R$ 58,90 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 20,67 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 2x sem juros de R$ 0,00


Think Twice

R$62,00

Descrição

No matter your field, industry, or specialty, as a leader you make a series of crucial decisions every single day. And the harsh truth is that the majority of decisions--no matter how good the intentions behind them--are mismanaged, resulting in a huge toll on organizations, the people they employ, and even the people they serve. So why is it so hard to make sound decisions? In 'Think Twice,' now in paperback, Michael Mauboussin argues that we often fall victim to simplified mental routines that prevent us from coping with the complex realities inherent in important judgment calls. Yet these cognitive errors are preventable. In this engaging book, Mauboussin shows us how to recognize and avoid common mental missteps. These include misunderstanding cause-and-effect linkages, not considering enough alternative possibilities in making a decision, and relying too much on experts. Through vivid stories, the author presents memorable rules for avoiding each error and explains how to recognize when you should 'think twice'--questioning your reasoning and adopting decision-making strategies that are far more effective, even if they seem counterintuitive. Armed with this awareness, you'll soon begin making sounder judgment calls that benefit (rather than hurt) your organization.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Harvard Business Review Press
Cód. Barras 9781422187388
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9781422187388
Profundidade 1.00 cm
Acabamento Brochura
Ano da edição 2012
Idioma Inglês
Número de Páginas 224
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm
AutorMauboussin, Michael J.