Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Tips and Traps for Marketing Your Business (Cód: 3023042)

Cooper,Scott; Cooper,Birk; Grutzner,Fritz

Mcgraw-hill Digital

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 56,57

em até 1x de R$ 56,57 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 1x sem juros de


Tips and Traps for Marketing Your Business

R$56,57

Descrição

Win new customers-and keep them coming back Whether you run a billion-dollar company or a mom-and-pop small business, you have to know your customers and know what they want. Written by three marketing experts, Tips & Traps for Marketing Your Business is filled with marketing best practices that show you how to win over new customers and make existing customers more profitable. You'll also find practical and proven marketing tips and traps to help you grow your business, lessons learned from realworld experience, and tangible examples from the leading companies in business today. Connect with your target market Unlock hidden streams of profit and increase sales Develop and deliver a compelling story for your brand Effectively and profitably manage customer relationships Determine how much media weight is enough and how to avoid spending too much Attract customers to your Web site

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Mcgraw-hill Digital
Cód. Barras 9780071641449
Acabamento e-book
Início da Venda 22/11/2012
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 2334
Proteção Drm Sim
Ano da edição 22008
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Número de Páginas 256 (aproximado)
Ano da Publicação 108
Peso 0.00 Kg
AutorCooper,Scott; Cooper,Birk; Grutzner,Fritz