Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Trust Me, PR Is Dead (Cód: 9541080)

Phillips,Robert

Random House UK EBook (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 36,23

em até 1x de R$ 36,23 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 1x sem juros de


Trust Me, PR Is Dead

R$36,23

Descrição

Robert Phillips spent twenty-five years at the top of the Public Relations industry, travelling the world to speak alongside Prime Ministers and CEOs (in between presenting naked in Finnish boardrooms saunas and trying to bring an end to the British monarchy).But then he quit his job as CEO EMEA of Edelman - the world'apos;s largest PR firm - for one simple reason: he no longer believed in what he was doing.Messages can no longer be managed. The age of 'apos;spin'apos; is over.In this age of activism and individual empowerment, power is shifting from state to citizen; employer to employee; corporation to citizen-consumer. From media to publishing, law to diplomacy, and internal communications to leadership itself, traditional industries are facing a near inevitable demise.How can the PR industry be so seemingly unaware that it is experiencing its own death throes? And if everything is dead, what comes next?Using nearly 200 anecdotes, interviews, and case studies (including companies like Unilever, John Lewis Partnership, and Patagonia), Robert Phillips answers these questions and proposes a new model of leadership and accountability across business and politics.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Random House UK EBook (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781783520855
Acabamento e-book
Início da Venda 26/01/2015
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 1012
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 336 (aproximado)
Ano da Publicação 115
Peso 0.00 Kg
AutorPhillips,Robert