Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

ValueSpace - Winning the Battle for Market Leadership (Cód: 9569833)

Sheth, Jagdish; Mittal, Banwari; Sheth, Jagdish N.

McGraw-Hill Education, LLC (Prof C/S) (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 72,95

em até 2x de R$ 36,48 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 2x sem juros de


ValueSpace - Winning the Battle for Market Leadership

R$72,95

Descrição

In the tradition of the bestsellingThe Discipline of Market Leaders, business professors and consultants Banwari Mittal and Jagdish N. Sheth describe a dynamic new value-based approach to achieving market dominance they call ValueSpace-the space that great companies create to deliver their customers the greatest value. Based on the findings of an in-depth study for the prestigious Marketing Science Institute of the top 10 companies on Fortune'apos;s Most Admired Companies list, Mittal and Sheth show that value is the 'quot;missing link'quot; in achieving enduring customer loyalty, and that the three main components of customer value are performance, price, and service.

With the help of fascinating case studies from UPS, 3M, Caterpillar, Xerox, Fossil, and other 'quot;most admireds,'quot; Value Space explains why and how companies in all business sectors that excel at delivering customer value are invariably the market leaders. It outlines a complete program for achieving long-term success by more effectively managing the 9 organizational processes that drive performance, price, and service.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca McGraw-Hill Education, LLC (Prof C/S) (Livros Digitais)
Cód. Barras 9780071382694
Acabamento e-book
Início da Venda 11/05/2001
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 1125
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Número de Páginas 268 (aproximado)
Ano da Publicação 2001
Peso 0.00 Kg
AutorSheth, Jagdish; Mittal, Banwari; Sheth, Jagdish N.