Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
e-book

ValueSpace - Winning the Battle for Market Leadership (Cód: 9569833)

Sheth,Jagdish; Mittal, Banwari

McGraw-Hill Education, LLC (Prof C/S) (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 72,95

em até 2x de R$ 36,48 sem juros

Total: R$0,00

Em até 1x sem juros de R$ 0,00


Origem

R$ 49,90

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 2x sem juros de R$ 0,00


ValueSpace - Winning the Battle for Market Leadership

R$72,95

Descrição

In the tradition of the bestsellingThe Discipline of Market Leaders, business professors and consultants Banwari Mittal and Jagdish N. Sheth describe a dynamic new value-based approach to achieving market dominance they call ValueSpace-the space that great companies create to deliver their customers the greatest value. Based on the findings of an in-depth study for the prestigious Marketing Science Institute of the top 10 companies on Fortune'apos;s Most Admired Companies list, Mittal and Sheth show that value is the 'quot;missing link'quot; in achieving enduring customer loyalty, and that the three main components of customer value are performance, price, and service.

With the help of fascinating case studies from UPS, 3M, Caterpillar, Xerox, Fossil, and other 'quot;most admireds,'quot; Value Space explains why and how companies in all business sectors that excel at delivering customer value are invariably the market leaders. It outlines a complete program for achieving long-term success by more effectively managing the 9 organizational processes that drive performance, price, and service.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca McGraw-Hill Education, LLC (Prof C/S) (Livros Digitais)
Número de Páginas 268 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Tamanho do Arquivo 1125
Início da Venda 11/05/2001
Código do Formato Pdf
Cód. Barras 9780071382694
Ano da Publicação 101
AutorSheth,Jagdish; Mittal, Banwari