Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

What Really Works (Cód: 1052219)

Nohria,Nitin; Joyce, William; Roberson,Bruce

Harpercollins Usa

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 65,80 em até 2x de R$ 32,90 sem juros
Cartão Saraiva R$ 62,51 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 3x de R$ 21,93 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 2x sem juros de R$ 0,00


What Really Works

R$65,80

Descrição

With hundreds of well–known management practices and prescriptions promoted by consultants and available to business, which are really effective and contribute to the growth and continued success of a company? Which do little or nothing? Based on the 'Evergreen Project,' a massive, 5 year study involving the business school faculties of ten universities, the authors set out to find the management practices that truly promote long–term growth and success. Their findings will revolutionize the art and practice of business management.The book shows that there are essentially six management practices that all successful companies must master simultaneously. They range from focusing on a strategy of growth to maintaining the depth and quality of human talent in the organization.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Harpercollins Usa
Cód. Barras 9780060513009
Altura 20.57 cm
I.S.B.N. 9780060513009
Profundidade 1.91 cm
Referência 0004375131
Acabamento Brochura
Detalhe REPRINT
Ano da edição 2004/11/01
Idioma Inglês
Número de Páginas 306
Peso 0.25 Kg
Largura 13.92 cm
AutorNohria,Nitin; Joyce, William; Roberson,Bruce