Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8
Promoção Visa Checkout
e-book

Whisky: Technology, Production and Marketing (Cód: 3024712)

Stewart, Graham; Russell, Inge

Academic Press Digital

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 553,71 em até 10x de R$ 55,37 sem juros
Cartão Saraiva R$ 553,71 ou em até 15x de R$ 36,91 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 10x sem juros de R$ 0,00


Whisky: Technology, Production and Marketing

R$553,71

Descrição

Whisky: Technology, Production and Marketing explains in technical terms, the science and technology of producing whisky, combined with information from industry experts on successfully marketing the product. World experts in Scotch whisky provide detailed insight into whisky production from the processing of raw materials, to the fermentation, distillation, maturation, blending, production of co-products and quality testing, as well as important information on the methodology used for packaging and marketing whisky in the twenty-first century. No other book covers the entire whisky process from raw material to delivery to the market in such a comprehensive manner and with such a high level of technical detail.

* Only available work to cover the entire whisky process from raw material to delivery to the market in such a comprehensive manner
* Includes a chapter on marketing and selling whisky
* Foreword written by Alan Rutherford, former Chairman and Managing Director of United Malt and Grain Distillers Ltd.

Características

Peso 0.00 Kg
Produto sob encomenda Sim
Marca Academic Press Digital
Número de Páginas 384 (aproximado)
Idioma 337
Acabamento e-book
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Proteção Drm Sim
Tamanho do Arquivo 5829
Início da Venda 22/11/2012
Código do Formato Epub
Cód. Barras 9780080474854
Ano da edição 121993
Ano da Publicação 103
AutorStewart, Graham; Russell, Inge