Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Wine Marketing& Sales - Success Strategies for a Saturated Market (Cód: 8096422)

Wagner,Paul; Thach,Liz, Ph.d.; Olsen,Janeen, Ph.D.; Liz Ph.D. Thach; Janeen Ph.D. Olsen

Board and Bench Publishing, LLC (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 67,50

em até 2x de R$ 33,75 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 2x sem juros de


Wine Marketing& Sales - Success Strategies for a Saturated Market

R$67,50

Descrição

Long overdue this comprehensive text provides an indepth hands-on approach to wine marketing and sales. Authored by leading wine marketing professors and Napa's most respected wine marketing and communication consultant this new work covers the total range of the wine marketing profession from the initial theoretical concepts to the detailed tactical steps for every marketing and sales application. Filled with useful tips and success stories gleaned from the global wine business it's essential to a rounded college marketing curriculum and necessary and accessible for winery owners and staff who lack formal marketing training. Serious wine enthusiasts or anyone who has ever dreamed of owning a winery will encounter information never before published; and for dispirited wine marketers everywhere who feel like they're herding alligators this is a book that should give them plenty of ideas about how to navigate the wine-market swamp and drive them to your brand.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Board and Bench Publishing, LLC (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781934259344
Acabamento e-book
Início da Venda 01/03/2007
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Pdf
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 93642
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Pdf
Ano da Publicação 2007
Peso 0.00 Kg
AutorWagner,Paul; Thach,Liz, Ph.d.; Olsen,Janeen, Ph.D.; Liz Ph.D. Thach; Janeen Ph.D. Olsen