Artboard 33 Artboard 16 Artboard 18 Artboard 15 Artboard 21 Artboard 1 Artboard 2 Artboard 5 Artboard 45 Artboard 45 Artboard 22 Artboard 9 Artboard 23 Artboard 17? Artboard 28 Artboard 43 Artboard 49 Artboard 47 Artboard 38 Artboard 32 Artboard 8 Artboard 22 Artboard 5 Artboard 25 Artboard 1 Artboard 42 Artboard 11 Artboard 41 Artboard 13 Artboard 23 Artboard 10 Artboard 4 Artboard 9 Artboard 20 Artboard 6 Artboard 11 Artboard 7 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 12 Artboard 25 Artboard 34 Artboard 39 Artboard 24 Artboard 13 Artboard 19 Artboard 7 Artboard 24 Artboard 31 Artboard 4 Artboard 14 Artboard 27 Artboard 30 Artboard 36 Artboard 44 Artboard 12 Artboard 17 Artboard 17 Artboard 6 Artboard 27 Artboard 19 Artboard 30 Artboard 29 Artboard 29 Artboard 26 Artboard 18 Artboard 2 Artboard 20 Artboard 35 Artboard 15 Artboard 14 Artboard 48 Artboard 50 Artboard 26 Artboard 16 Artboard 40 Artboard 21 Artboard 29 Artboard 10 Artboard 37 Artboard 3 Artboard 3 Artboard 46 Artboard 8

Winning At New Products - Creating Value Through Innovation - 4th Edition (Cód: 6832721)

Cooper,Robert G.

Perseus Books Group

Ooopss! Este produto está temporariamente indisponível.
Mas não se preocupe, nós avisamos quando ele chegar.

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 116,20 em até 3x de R$ 38,73 sem juros
Cartão Saraiva R$ 110,39 (-5%) em até 1x no cartão ou em até 5x de R$ 23,24 sem juros

Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total: R$0,00

Em até 3x sem juros de R$ 0,00


Winning At New Products - Creating Value Through Innovation - 4th Edition

R$116,20

Descrição

This is the bible for product development, now revised for the changing market-place. For over two decades, 'Winning at New Products' has served as the bible for product developers everywhere. In this fully updated and expanded edition, Robert Cooper demonstrates with compelling evidence why consistent product development is so vital to corporate growth and how to maximize your chances of success. 'Winning at New Products' cites the author's most recent research and showcases innovative practices at such industry leaders as 3M, Exxon Chemical, and Guinness to present a field-tested game plan for achieving product leadership. Cooper outlines specific strategies for making sound business decisions at every step-from idea generation to launch, including: picking the winners-making essential 'go' vs. 'kill' decisions; engaging customers in the pre-development discovery phase; evaluating your project portfolio; building in the voice of your customer; developing market launch plans; and, accelerating speed-to-market.

Características

Produto sob encomenda Não
Editora Perseus Books Group
Cód. Barras 9780465025787
Altura 21.00 cm
I.S.B.N. 9780465025787
Profundidade 3.00 cm
Acabamento Brochura
Idioma Inglês
Número de Páginas 448
Peso 0.44 Kg
Largura 14.00 cm
AutorCooper,Robert G.

Avaliações

Avaliação geral: 0

Você está revisando: Winning At New Products - Creating Value Through Innovation - 4th Edition