Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta

Winning The Global Game - A Strategy For Linking People And Profits (Cód: 9327605)

Rosensweig,Jeffrey

Free Press Usa

Vendido e entregue por Saraiva

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 81,60

em até 2x de R$ 40,80 sem juros
Cartão Saraiva: 1x de R$ 77,52 (-5%)

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 2x sem juros de


Winning The Global Game - A Strategy For Linking People And Profits

R$81,60

Quer comprar em uma loja física? Veja a disponibilidade deste produto

Entregas internacionais: Consulte prazos e valores de entrega para regiões fora do Brasil na página do Carrinho.

ou receba na loja com frete grátis

X
Formas de envio Custo Entrega estimada

* Válido para compras efetuadas em dias úteis até às 15:00, horário de Brasília, com cartão de crédito e aprovadas na primeira tentativa.

X Consulte as lojas participantes

Saraiva MegaStore Shopping Eldorado Av. Rebouças, 3970 - 1º piso - Pinheiros CEP: 05402-600 - São Paulo - SP

Descrição

In the 21st century global economy, emerging nations will provide almost half of the potential customers for western goods and services, concludes international business expert Jeffrey A. Rosensweig. Drawing on extensive research, Rosensweig contends that firms with truly global strategies will profit from the untapped resources of emerging markets and at the same time improve the living standards of the world's poor. Dismissing the doomsday scenario that so-called Third World nations will continue to be mired in poverty, he argues persuasively that western executives must break out of the mindset that profitable ventures can only be found within the ?Triad? of the United States, Europe, and Japan. Rosensweig reminds us that American exports to emerging nations have tripled since 1986. He projects that, by the year 2010, the world will contain six great regional economies -- four of them in Asia -- and that three of every eight middle-class consumers will reside in the developing world. In clear, nontechnical language, he explains how executives can identify trends of globalization and apply them to business strategy, particularly to what he calls a ?time-phased? global strategy for synchronizing a firm's investments with the progress of emerging middle classes. Winning the Global Game demonstrates that adopting a global perspective now is a win-win strategy that links people and profits. It will be important reading for all multinational executives and managers in firms which are going global. The chapter on 21st century personal career strategy will appeal particularly to the aspiring global executive.

Características

Produto sob encomenda Sim
Marca Free Press Usa
Cód. Barras 9781416576761
Altura 22.86 cm
I.S.B.N. 9781416576761
Profundidade 1.57 cm
Referência 9781416576761
Acabamento Brochura
Ano da edição 2007
Idioma Inglês
País de Origem Estados Unidos
Número de Páginas 272
Peso 0.41 Kg
Largura 15.24 cm
AutorRosensweig,Jeffrey