Artboard 33atençãoArtboard 18atualizarconectividadeArtboard 42boletocarrinhocartãoArtboard 45cartão SaraivacelularArtboard 42Artboard 23checkArtboard 28Artboard 17?compararcompartilharcompartilhar ativoArtboard 28Artboard 43Artboard 49Artboard 47Artboard 15Artboard 32ebookArtboard 22Artboard 5Artboard 25Artboard 1Artboard 42Artboard 11fecharfilmesArtboard 23gamesArtboard 4Artboard 9Artboard 6hqimportadosinformáticaArtboard 7Artboard 3Artboard 12Artboard 25Artboard 34Artboard 43Artboard 44curtirArtboard 24Artboard 13livrosArtboard 24Artboard 31menumúsicaArtboard 27Artboard 30Artboard 36Artboard 44outrospapelariaArtboard 17Artboard 6Artboard 27Artboard 30Artboard 29Artboard 26Artboard 2Artboard 20Artboard 35estrelaestrela ativorelógiobuscaArtboard 50Artboard 26toda saraivaArtboard 40Artboard 21Artboard 10Artboard 37usuárioArtboard 46Artboard 33Artboard 8seta
e-book

Young People and the Aesthetics of Health Promotion - Beyond Reason, Rationality and Risk (Cód: 9477801)

Kelly,Peter; Kerry Montero

Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)

Ooops! Este produto não está mais a venda.
Mas não se preocupe, temos uma versão atualizada para você.

Ooopss! Este produto está fora de linha, mas temos outras opções para você.
Veja nossas sugestões abaixo!

R$ 164,85

em até 5x de R$ 32,97 sem juros

Total:

Em até 1x sem juros de


Crédito:
Boleto:
Cartão Saraiva:

Total:

Em até 5x sem juros de


Young People and the Aesthetics of Health Promotion - Beyond Reason, Rationality and Risk

R$164,85

Descrição

Health promotion with young people has largely been framed by theories of behaviour change to target 'apos;unsafe'apos;, 'apos;unhealthy'apos; and/or 'apos;risky'apos; behaviours. These theories and models seek to encourage the development in young people of reasoned, rational and risk-aware personal strategies.
This book presents an innovative and critical perspective on young people and health promotion. It explores the limits and possibilities of traditional health behaviour change models with their focus on reason, risk and rationality by examining the embodied dimensions of meaning-making in health promotion programs. Drawing on an array of critical social theories and approaches to knowledge production the authors identify and engage the aesthetic and affective dimensions of young people'apos;s engagement with issues such as road safety, sexualities, alcohol and drug use, and physical and mental health and well-being.
The book will appeal to researchers and practitioners in the fields of health promotion and health education, public health, education, the sociology of health and illness, youth studies and youth work.

Características

Produto sob encomenda Não
Marca Taylor & Francis Ltd (Livros Digitais)
Cód. Barras 9781317483960
Acabamento e-book
Início da Venda 10/03/2016
Territorialidade Internacional
Formato Livro Digital Epub
Gratuito Não
Tamanho do Arquivo 1751
Proteção Drm Sim
Idioma 337
Código do Formato Epub
Número de Páginas 214 (aproximado)
Ano da Publicação 2016
Peso 0.00 Kg
AutorKelly,Peter; Kerry Montero